Monday 4 May 2009

Student

My blog posts stopped when I started at Univeristy in September, the spare time I had that I spent on blogging is now spent on course work.

This post is an attempt to show some of the stuff I've been doing, no major works of art have emerged yet, I'm just enjoying being aloud to experiment.

This is from my book project, I had lot's of ideas, one of which was to make a zine from random articles but I then found this machine which the library was getting rid of. I ended up make a sort of audio book using a poem and photos.

This photo is from the 'Balance and Tension' project. I was looking at the tension caused to the viewer by things not bing quite right and what could be more wrong then sharp things in your jelly?

This is a photo of a mould I've made for the 'Perfect Prop' assignment. We have to make a prop, I decided to make a replica of a stovetop coffee perculator.

9 comments:

love-up-you said...

To the dismay abercrombie of the empire, teenagers whose parents have cut back on their allowances may be coming to a recessionary revelation:Paying $90 for torn jeans isn't that cool anymore.While other retailers are responding to the downturn with red-lined price tags and tempting promotions, upscale Abercrombie & Fitch isn't budging on its price points. This scarf, for example, will still cost you $58. The company is fiercely protecting its image as a "premium" brand, and, as a result, it's getting snubbed big time by its once cultlike, ever-loyal fan base abercrombie

facebook movil gratis said...

Thanks for sharing this quality information with us. I really enjoyed reading.
----
five nights at freddy's download | five nights at freddy's game | fnaf3

descargar whatsapp gratis said...


This is a great article. It gave me a lot of useful information. thank you very much.
----
apply baixar facebook movel and descargar whatsapp gratis para android and apply baixar facebook gratis

jogos do friv said...

Thanks for sharing this valuable information to our vision.
---
i like play game clickjogos online free and play game juegos de pou

梁爵 said...

2020.03.26女孩們最常發問的酒店上班問題?
1:酒店工作有年齡限制嗎? 沒有經驗也可以?
只要年滿18歲以上女性,都歡迎前來酒店打工應徵,我們重視的是妳的工作態度,而非經驗。
2: 我有其他的工作或身份還是學生?
我們有各種時段可供選擇,也有白天的午場,可以安排配合你方便酒店PT的時段的上班。
3: 酒店S環境複雜,怕染上壞習慣?
只要有心,知道自己要酒店S,在這裡你可以短時間之內累積到一筆可觀的收入,改善你的生活 ! 萬丈高樓平地起,許多知名藝人未成名前,也是在酒店磨練過,這個社會處處誘惑,到處都是陷阱,坐辦公室被老闆壓搾,領著微薄的死薪水,白天工作環境難道就很單純嗎 ?
4: 上班地點在那?
台北市:中山區/ 東區
5: 上班時我該穿何種衣服?
公司會有專人教妳打扮/化妝,並提供服裝給你所以不用煩腦, 不知如何穿著
6: 可以兼職或試上嗎?
當然OK阿 !!我們會有專人照顧陪伴如有認何問題可馬上反應不會讓你有任何不安害怕,請不用擔心。
7: 我住較遠公司有題供住處嗎?
有的只要你有心想上班賺錢~我們會解決您住的問題。
8 : 因我手頭很緊很缺錢可現領或預借嗎?可以阿 ! 只要你有心想賺錢,認何你財務上的困難我們都會幫你解決的,讓你無顧慮!
9 : 會不會有色情?
你請放心我們配合的店家都是有合法執照 , 優質的工作環境 , 決對不是像外面色情應召站, 讓你賺錢也賺的安心。
您可以自己Google搜尋:梁曉尊/梁小尊~ 有相關我個人事業版圖。梁曉尊/梁小尊 是經過亞洲Google地區認證 品質保證。
10: 我完全沒經驗我怕無法應付?
這點你放心我們有專人帶領,並且會在旁予以指導,店家也會很細心的照顧,決對讓你在短期間進入狀況。

梁爵 said...

2020.04.07酒店工作在去酒店之前,一定要給自己定一個目標及方向,你必需了解自己為何來酒店上班,目的何在? 酒店打工出發點是什麼?
給自己酒店PT一個目標,例如:酒店上班債務還清了就離開、存到了多少錢就走人、或者是打算做多久。
如果漫無目的的一直在八大行業做下去,久而久之,就會習慣這樣高所得的工作,然後就會沉迷於其中,而很難脫離這樣的環境。人對金錢的胃口只會愈來愈大!所以一定要給自己一個明確的目標。還有…賺到的錢一定要存下來,存下來的才是真正賺到的。

梁爵 said...

2020.05.04酒店工作因為一名酒店S女公關的確診,造成全台酒店、舞廳無限期停業,收入靠酒客的酒店上班坐檯小姐頓失每月數十萬元的收入,紛紛開始找副業度過難關。據八大行業透露,不少酒店小姐轉行當foodpanda(空腹熊貓)、Uber Eats的外送員,因收入不夠支出,還會再兼職當傳播妹,上月底有酒客到台中市KTV時,找熟識、現在酒店PT失業的酒店小姐外送到包廂坐檯,該酒店打工小姐進包廂時,還穿著熊貓制服,也讓酒客莞爾,小姐致歉兼撒嬌「工作難找啊!」知名八大行業酒店經記梁曉尊說,他旗下有130多個坐檯小姐,這次「被停業」後,小姐急著找副業拚經濟,有人當起超商店員,有人花了兩千多元跟熊貓買了相關的制服、設備,兼差當起美食外送員,還有人變成網拍業者,忙著拿貨,上網拍賣,擔心一個不小心就喝西北風,但也有人乾脆當放長假休息,不過每天都會有小姐打電話詢問「老闆,什麼時候要開工?」。梁小尊說,這次停業對酒店業造成的影響真的很大,他有個小姐是高雄人,年紀才20多歲,2年前才到台中工作,當酒店小姐的收入不錯,每個月都有10幾、20幾萬,今年初才剛買千萬的房產,準備在台中定居當台中人,每月要繳的房貸要5萬多元,現在突然沒工作,只能趕快找兼差,期待政府趕快想開,宣布讓酒店等特種行業復業。酒店經紀梁小尊/梁曉尊說,現在不少酒店的坐檯小姐都轉行當傳播妹,外送到各個知名KTV,因為此次政府宣布停業的是酒店、舞廳跟有男女陪伺的視聽業,一般的KTV不受到影響,不過酒客沒了酒店,還是要喝酒,有包廂的KTV就變成最好的去處。梁曉尊/梁小尊說:上月底才跟朋友去台中市一家KTV唱歌,因為知道認識的酒店小姐沒工作,打電話聯絡小姐到包廂坐檯,小姐出現在包廂時,他跟朋友看到都笑出來,因為小姐已經兼差當起熊貓外送,沒空換上漂亮的禮服就衝到KTV,擔心客人找別的小姐,所以連衣服都不換,趕緊衝到包廂內上工。

梁爵 said...

台北酒店經紀影音⬇️台北酒店經紀首選梁曉尊艾麗娛樂經紀

國際知名酒店經紀影音⬇️酒店經紀推薦首選梁小尊

酒店公關影音⬇️酒店經紀推薦首選梁曉尊

梁爵 said...

豐盛國際娛樂-酒店娛樂經紀(爵尊聖日耳曼)影音⬇️豐盛國際娛樂知名酒店經紀梁曉尊 Lady of Law專業經紀團隊女人經濟要獨立,勇於改變自己的生活讓我們陪伴妳

酒店經紀影音⬇️酒店經紀推薦首選梁曉尊

知美娛樂(爵尊聖日耳曼)影音⬇️酒店上班梁小尊|采丞娛樂媒體|八大經紀學